ראטה לוגו

אילו שמנים אתריים מומלצים לקיץ, לים ולבריכה?

תוכן עניינים

שמנים אתריים הם דרך מצוינת להינות מהקיץ מבלי לדאוג מהכימיקלים של הקרינה, הידועים לשמצה, על עורכם. שמנים אתריים מספקים הגנה טבעית לעורינו ובנוסף לכך יש להם שלל יתרונות נוספים לעור הפנים והגוף. רוצים לדעת איזה שמנים אתריים הכי טובים לקיץ הישראלי? הנה לכם כמה מהטובים שנמצאים בטבע.

שמן לבנדר

ידוע בתכונותיו המרגיעות ואם עדיין לא ידעתם את זה אז.. הוא גם מרחיק חרקים נהדר ויש הרבה כאלה בישראל!
זהו אחד השמנים המוכרים כיום לטיפול בסטרס ומחשבות טורדניות, מרגיע כאבי ראש ואם זה לא מספיק לכם כדי לחשוב ששמן לבנדר הוא מדהים.. הוא טוב לשיקום העור, כוויות והעלמת צלקות.

שמן רוזמרין

התכונה הידועה ביותר שלו היא שהוא מעורר וממריץ, מה שהופך אותו למושלם לקיץ. בנוסף, עקב ריחו החזק והעשיר, הרוזמרין מרחיק אורחים לא רצויים על הקרקפת שלנו ושל ילדינו, רק אל תשכחו שהוא שמן ממריץ ואם אנחנו לא רוצים ילדים שמתרוצצים יום שלם בחופשת הקיץ סביב עצמם, ערבבו אותו עם כף שמן צמחי. הקיץ זאת הזדמנות טובה לשמור על קרפקת בריאה אחרי שנה שלמה של העברת כינים מאחד לשני בבית הספר ובגנים. אם אתם סובלים או בעיקר סובלות מנשירה בקיץ, אתם.ן לא לבד! רוזמרין הוא פתרון מדהים לחיזוק שורשי השיער ומונע נשירה מסיבית.

שמן אקליפטוס

אם אתם חווים קוצר נשימה וקשיי נשימה בקיץ, תוכלו להשתמש בחברינו הטוב, שמן האקליפטוס סמיטי או לימוני ידועים ביעילותום לפתיחת דרכי הנשימה. אם תרצו שמן שמשתלב מעולה אחרי לבנדר, תוכלו להשתמש בשמן אקליפטוס גלובולוס, אשר עוזר בהורדת חום, המרצת זרימת הדם וסיוע שרירים מכווצים.

שמירה על העור בעונה הכי חמה

בקיץ חשוב למרוח שמנים אתריים בעלי סגולה רפואית לעור לאחר השתזפות או הישרפות מהשמש. אנשים רבים לא שומרים על עצמם מפני השמש, וזה כלל לא בריא. חשוב לנו שתדאגו לעצמכם ותוכלו להשתמש בשמנים כדי להרגיע את העור. חשוב להדגיש לא לצאת לשמש עם שמנים אתריים, כי זה עלול להגביר את הקרינה שלה עליכם, אבל מרחו אותם לאחר שתחזרו הביתה או בלילה. 

 

לסיכום

בקיץ ניתן להשתמש בשמנים אתריים המתאימים לעונה מבחינת הריח, ושמועילים להרגעת העור לאחר היחשפות לשמש, מבלי לדאוג מהכימיקלים שמצויים במסנני הקרינה המסורתיים. השמנים מספקים הגנה טבעית וגורמים לתחושת עור מדהימה.

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן