ראטה לוגו

איפה יש מיטאפים שווים בחינם?

תוכן עניינים
מיטאפ

מיטאפים הם פורטלים או רשתות חברתיות המכנסים אנשים מכל העולם על מנת לדון בתחומי ענין משותפים בנושאים שונים מגיל 18 ומעלה. כאן תמצאו את המידע על מיטאפים שווים בחינם.

מיטאפים בקבוצות השונות יכולים לתת לכם מידע בתחומים רבים כגון: ספרות, בריאות, סרטים, תחביבים, קריירה, סטארט אפים ועוד. מומלץ למצוא מיטאפים חינמיים בין אם מדובר על כנסים ובין אם על מידע אינטרנטי.

מיטאפים בחינם ליזמים

אחד מהמיטאפים השווים באינטרנט הוא אתר ליזמים בתחומים הקשורים לבריאות, שיקום, מכשור רפואי ונגישות. מיטאפים אלו הם חינמיים ומעניקים יועצים ומנטורים מגוונים בהרצאות וכנסים וירטואליים, ערבי משקיעים פרונטליים ועוד באצטדיון הסטארט אפ. מיטאפים נוספים בתחום התיירות ניתן לקבל בחינם בתערוכת התיירות השנתית של נציגים מכל העולם בגני התערוכה שמתקיימת בחודש פברואר מדי שנה. מדובר על אפשרות ליצירת שיתופי פעולה, כנסים וקבלת מידע לגמרי בחינם.

היכן מוצאים לוח אירועים של מיטאפים בחינם?

באתר לסטארטאפ יש לוח אירועים בו מרוכזים כל הכנסים והמיטאפים הפופולריים על פי קטגוריות. זהו המקום למצוא מיטאפים טכנולוגיים או שיווקיים למתכנתי מחשב וגיקים בכל הקשור ליזמות. ניתן אף להצטרף לקבוצת המיטאפים בפייסבוק ולקבל את המידע הדרוש אונליין עם חוות דעת של יזמים אחרים או באמצעות אתרים אחרים.

לעוד כתבות שוות >> amazing.org.il

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן