ראטה לוגו

האם אפשר להתקבל להייטק עם תואר ראשון שלא קשור למחשבים?

תוכן עניינים
עבודה בהייטק

ענף ההייטק מקבל סטודנטים בעלי תואר ראשון שמוכנים להשקיע אנרגיות, זמן ומאמץ בעבודה ומוצאים להם מקום חם בחברות השונות בשלל תפקידים. כאן תקבלו את כל המידע לגבי עבודות בהייטק שאינן בהכרח קשורות למחשבים.

בעלי תארים ראשונים יכולים למצוא את מקומם בהייטק גם ללא רקע טכני ותואר במחשבים ולפתח קריירה ששכר נאה בצידה.

באלו משרות ללא רקע במחשבים ניתן לעסוק בהייטק?

אחד מתפקידי המפתח בהייטק הוא עבודה כאנשי קשר המייצגים את האינטרסים של הלקוחות העסקיים. בנוסף, ההייטק מציע משרות כגון שיווק, מכירות, אדמיניסטרציה ומשאבי אנוש ללא ניסיון או ידע מיוחד בתחום. כלומר, אנשים שרוצים לעבוד במסגרת ברורה לטווח ארוך וסיימו לימודי תואר בכל תחום יתקבלו בברכה להייטק. ביחד עם זאת, תואר ראשון במדעי המחשב יהווה בסיס חזק יותר לבניית קריירה מוצלחת וארוכה.

מקצועות ההייטק לאחר תואר ראשון במדעי המחשב

אם בכל זאת השקעתם בתואר ראשון במדעי המחשב תוכלו למצוא היצע נרחב יותר של משרות ולעלות בסולם הדרגות ככל שיחלפו השנים. משרות כמו, פיתוח תוכנות, אבטחה מידע וסייבר, בסיסי נתונים ודאטה, סיסטם, תשתיות ותקשורת, שיווק דיגיטלי, מערכת SEO, עיצוב גרפי דיגיטלי, מערכות מידע, אוטומציה ובדיקות תוכנה, אחסון בענן וכן הלאה.

לעוד כתבות בנושא לימודים>>brands.org.il

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן