ראטה לוגו

הדברת פשפש המיטה

תוכן עניינים

נתחיל מהסוף – מחיר של 1500 ש"ח לחדר השינה (1000 ש"ח לכל חדר נוסף) ואחריות לשנה. 

לא נבהלתם מהמחיר? נמשיך להסביר כיצד אנחנו בעצם חוסכים לכם כסף. 

מה לא נאמר על פשפשי המיטה, אותם חרקים בגוון אדמדם-חום שמהרגע שאתם חושדים בהם אתם מתקשרים לישון בלילה. פשפשי המיטה הם חרקים פחוסים, שיכולים להיכנס לחריצים הקטנים ביותר והם יוצאים רק בשעות הלילה המאוחרות (לרוב כשאנו ישנים). 

כאשר הם יוצאים הם בעצם "שותים" אותנו כדי לקבל את החלבונים בדמנו ולהמשיך לשגשג ותוך כדי העקיצה הם מחדירים לגופנו חומר מאלחש – וזאת הסיבה שלרוב אנו לא נרגיש אותם תוך כדי הלילה אלא נקום ביום ונגלה עקיצות חדשות במראה. 

האם מדובר בפשפשי מיטה או ביתושים?

אז משהו עוקץ אתכם כבר כמה ימים ואתם לא בטוחים מה זה? 

חשדתם שאולי אלו יתושים, פרעושים, כיני יונים אבל לא מצאתם שום דבר? 

נתחיל בשיטת האלימינציה. 

אם חשדתם ביתושים – אם אנו בעונת האביב – קיץ שנו עם חלון סגור לכמה לילות. במידה והעונה היא עונת הסתיו-חורף מראש רוב הסיכויים שלא יהיה מדובר ביתושים. 

אם חשדתם בפרעושים – שימו לב לזמן ומיקום העקיצות בגופכם. במידה ואתם נעקצים גם בבוקר וגם בשעות הערב – הרי שמדובר בפרעושים (כיוון שפשפשים עוקצים בלילה בלבד). במידה והעקיצות הן סביב הקרסול בלבד הרי שרוב הסיכויים שיהיה מדובר בפרעושים. 

במידה והעקיצות הינן בכל הגוף – רוב הסיכויים שאיתרע מזלכם ומדובר בפשפשי מיטה. 

במידה וחשדתם דווקא בכיני (קרציוני) יונים – אלו דווקא אינן עוקצים אלא מגרדים. במידה ואתם מתגרדים בכל הגוף ו\או סורקים את עדני החלון ומוצאים קן יונים – הרי שמדובר בכיני יונים. במידה ולא והעקיצות שמופיעות הן בכל הגוף בסרייה של 2-3 עקיצות בכל אזור – הרי שמודבר בפשפשי מיטה. 

פשפש המיטה – סימנים

נכון, הם פחוסים וסולדים מאור כך שלמצוא פשפשים זה בדרך כלל משימה למדבירים מנוסים. יחד עם זאת ישנם כמה סימנים שאם תבדקו כמו שצריך תגלו ותדעו אחת ולתמיד – האם אני ישן לבד או יחד עם פשפשי מיטה?

  1. הסירו את המזרון מבסיס המיטה וחפשו כתמים שחורים כמו נקודות של עט נובע בפינות הבסיס. חפשו טוב, זכרו: פשפשי המיטה סולדים מאור יום ולכן ימצאו במקומות החשוכים ביותר.
  2. הפכו את בסיס המיטה וחפשו בחריצים את אותן נקודות שחורות כמו כתמים – במידה ותעבירו עליהם את היד הם לא יצאו. 
  3. הסירו את הסדינים מהמזרון וחפשו בקפלי המזרון את אותן נקודות שחורות.

אותן נקודות שחורות אלו הצואה של פשפשי המיטה. לרוב כשהבעיה היא בחיתוליה אז יש מעט (או בכלל לא) סימנים כאלו בעיקר בבסיס העץ. ככל שהבעיה מתגברת ואתם נעקצים יותר אז תגלו יותר סימני נקודות כאלו על בסיס העץ (או בארגז המצעים) או בכפלי המזרון.

  1. כתמי דם על הסדין. במידה ומצאתם כתמי דם על הסדין – אל תחפשו יותר – זהו הסימן הודאי ביותר להמצאות פשפשים במיטה. 
  2. ריח חריף – במידה והבעיה היא אקוטית אתם גם תריחו ריח חריף – אך הסימן הזה יבוא אחרון – ראשית חפשו את הסימנים (הנקודות השחורות) או את כתמי הדם על הסדין. 

הדברת פשפשי המיטה בחום – מה זה אומר?

חדר השינה שלכם הופך למשך 90 דקות לסאונה (יבשה) – יש כמה שלבים שעליכם לעבור לפני שאתם מחליטים על ביצוע הדברה מסוג זה. 

  1. זיהוי ודאי שיש פשפשים ו\או סימנים של הפשפשים בחדר. 
  2. הוצאת מוצרים עדינים שעלולים להיהרס בחום כמו תרופות, תכשיטים, מוצרי פארמה, מוצרי אלקטרוניקה קטנים וכו' 
  3. עדיין לצערנו תצטרכו להוציא את הבגדים מארון הבגדים, לכבס אותם ב – 60 מעלות או לשים אותם במייבש למשך 45 דקות. הסיבה היא שבמידה והבגדים בתוך הארון הצפוף והדחוס רוב הסיכויים שהחום לא יחדור לכל החריצים בעץ ששם בדיוק סטטיסטית נמצאים הפשפשים. 

לאחר שביצעתם את השלבים הנ"ל אנו נתחיל בתהליך החימום. החדר יתחמם מהר מאוד לטמפ' מעל 52 מעלות (שבפועל זה מה שצריך). הטמפ' שעולה במהירות לא משאירה סיכוי לפשפשים לברוח מהחדר בחיים. 

לכמה זמן יש אחריות להדברת פשפש המיטה?

במזיקיס אנו מקפידים על שקיפות מלאה. אם לא תדעו בדיוק איך מתבצע כל שלב ושלב אז לא ביצענו את העבודה שלנו כאוי. אתם מקבלים שנה אחריות לפשפשי המיטה כדי שחלילה אם חרק כזה יחזור – תדעו שאתם בידיים בטוחות וטובות שידאגו לכם – עד הפשפש האחרון.

לעוד מידע על הדברת פשפש המיטה בחום – היכנסו לאתר מזיקיס או התקשרו – 054-686-34-86

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן