ראטה לוגו

ההוצאות הקבועות הצפויות לאחר לידת הילד הראשון

תוכן עניינים
לידת ילד ראשון

הוצאות לאחר לידת הילד הראשון הן הוצאות גבוהות כיוון שקונים ריהוט לחדר הילדים וביגוד חדש שאותם ניתן להעביר ללידה הבאה. קבלו רשימה של ההוצאות הצפויות וכיצד להתנהל מבחינה כלכלית בחוכמה.

ראשית חשוב לדעת שלאחר הלידה מקבלים מענק לידה חד פעמי ולאחר מכן קצבת ילדים באמצעות הביטוח הלאומי. המענק משתנה בהתאם למספר הלידות וגבוה יותר כאשר יולדים תאומים או שלישיות.

מהן ההוצאות הצפויות לאחר הלידה?

לקראת לידה של תינוק חדש, במיוחד שמדובר בילד ראשון, יש לקחת בחשבון שתעצבו את חדר השינה כצעד ראשון. זאת אומרת שתצטרכו לרכוש עריסה, מיטת תינוק, שידת החתלה, ארון בגדים, עגלה, סלקל, אמבטיה לתינוק, מצעים, בגדים לעונות השונות ואביזרים נלווים כגון: חיתולים, בקבוקים, קרמים ומשחות, תמרוקים ללא בישום, משחקים וצעצועים מותאמים לתינוק. 

כיצד להתנהל נכון מבחינה כלכלית?

בשל העובדה שהתינוק מתפתח מאוד מהר לא יקרה כלום אם תקבלו ריהוט יד 2 לחדר הילדים וביגוד במצב טוב בו השתמשו תינוקות אחרים. מה שיוותר לכם לקנות הם רק את המוצרים הנלווים. במידה ואתם מתכננים להרחיב את המשפחה רכשו הכל חדש והכינו רשימת מתנות כדי להפחית את ההוצאות. בהנחה שקונים כל מה שדרוש מומלץ לבחור בצבעים שיתאימו לבנים ולבנות לצורך שימוש חוזר.

לעוד כתבות בנושאי התנהלות כלכלית משפחתית כנסו >> hot-stuff.co.il

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן