ראטה לוגו

היתרונות שיש דווקא לשכירות על פני משכנתא

תוכן עניינים
שכירות

לא פעם זוגות צעירים מתלבטים בשאלה מה עדיף – שכירות או משכנתא. במאמר תקבלו את כל היתרונות של שכירות על פני משכנתא.

כל משפחה צריכה להחליט האם לקחת משכנתא או לשכור דירה בהתאם להכנסות ולהוצאות הפיננסיות שלה. המשכנתא היא הלוואה שיש להחזיר ולוקח שנים רק לשלם עליה את הריבית.

היתרונות של שכירת דירה

כדי להיכנס לתהליך של משכנתא צריך לדעת שניתן לגמור את החודש ולעמוד בהסדר התשלומים לאורך שנים מול הבנק. למרות ש-70% מהתושבים בישראל רוכשים דירות עם משכנתא גבוהה, בשאר מדינות העולם מקובל יותר להשכיר דירות ולא להיקלע לחובות. מבחינה כללית שכירת דירה עדיפה על הלוואת משכנתא מכיוון שאין התחייבות ארוכת טווח ותמיד ניתן להשכיר דירה זולה יותר באזור פחות אטרקטיבי ולהוזיל את דמי השכירות.

למי מתאים לשכור דירה?

מאחר שצעירים רבים עדיין לא סגורים על ההתפתחות המקצועית שלהם, על קריירה, עבודה עם משכורת קבועה ואורח חיים מבוקר מבחינה כלכלית, תשלום על דירה שכורה יתאים להם יותר מהתחייבות למשכנתא. כשמדובר ברווקים יהיה להם יותר קל לעבור מדירה לדירה מאשר למשפחות עם ילדים. ביחד עם זאת צריך לזכור שהדירה היא של המשכיר אותה ולא ניתן לעשות בה כל מה שרוצים מבחינת שינויים.

רוצים לגלות עוד? >> malaho

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן