ראטה לוגו

השלמת בגרויות בזמן הצבא

תוכן עניינים
השלמת בגרויות

המסגרת הצבאית היא הזדמנות נהדרת להשלים את מבחני הבגרות ולשפר ציונים על מנת לקבל תעודת בגרות שמהווה את אחד התנאים להמשך לימודים במוסדות להשכלה גבוהה לאחר השחרור. כאן תמצאו את כל המידע על השלמת בגרויות בצבא.

השלמת בגרויות בזמן השירות הצבאי יכולה לחסוך לכם הרבה כסף שתחליטו להירשם למוסדות האקדמאיים ותצטרכו ממילא להשלים את הבגרויות במכונים פרטיים ולשאת בנטל הכספי.

מי זכאי להשלים בגרויות על חשבון הצבא?

לעת עתה המערכת הצבאית מממנת לימודי השלמה לבגרויות רק לחיילים קרביים ולתומכי לחימה. כלומר, חיילים אלו יוכלו לקראת השחרור להתחיל ללמוד בקורסי הכנה לבגרות על חשבון הצבא. מדובר על קורסי אזרחות, אנגלית ומתמטיקה. חיילים אחרים אינם זכאים ללימודים בחינם מטעם הצבא, אך הצבא מאפשר להם ללמוד על חשבון שירותם 4 ימים ולקבל יום חופש גם במועדי הבחינות. ביחד עם זאת, קורסים שונים מעניקים הנחות והטבות לחיילים שצריכים לשלם על הלימודים בזמן השירות הצבאי.

האם אפשר להשלים בגרויות לאחר השחרור?

כאשר חיילים משתחררים מצה"ל הם מקבלים אפשרות ללמוד במוסדות להשכלה גבוהה על חשבון הפיקדון לחיילים משוחררים, אך לא יכולים לנצל אותו עבור השלמת בגרויות. למרות זאת ניתן לנצל את מענק השחרור או את חלקו ובזה לשלם על הקורס.

לעוד כתבות חדשות>>bring.org.il

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן