ראטה לוגו

מה כדאי לוודא לפני שקונים אופניים חשמליות יד שניה?

תוכן עניינים

אופניים חשמליות יד שנייה הן אופציה נהדרת למי שמחפש אופיים תקציב נמוך יותר משל זוג אופניים חדשות. כמו כל דבר משומש שקונים, חשוב מאוד לשים לב למספר דברים לפני שמעבירים את התשלום. אלה הדברים שחשוב לוודא לפני שאתם סוגרים עסקה וקונים זוג אופניים חשמליות יד שנייה. 

חבטות ושריטות

אופניים חשמליות יד שנייה, כמו רכב יד שנייה כנראה יגיעו עם שריטות ושפשופים. כל אלו הם בגדר הרגיל והטווח הנורמה אך כל עיקום בשלדה או חבטה משמעותית מעידות על נפילות רבות ואפילו אחת מסוכנת. מכות בשלדה מורידות מבטיחות האופניים לרכיבה.

חוטי חשמל

לא מעט אנשים מתפשרים על תיקונים זולים לאופניים חשמליות במקום לקחת אותן לחנות אופניים מורשית של היבואן או מרכז טיפול מתאים. צריך לשים לב אם יש הלחמות על חוטי החשמל או אי סדר באורך החוטים והאופן שבו הם ממוקמים. חוטי החשמל צריכים לצאת מאזור הסוללה לאורך השלדה ועד לבקר ומסך התצוגה.

בלמים וגלגלים

לפני הכל, תבדקו שכל מוטות הברזל שמרכיבים את הגלגל עצמו קיימים ונמצאים. חוסר של המוטות הקטנים יכולים להחליש את הגלגל. לאחר מכן, בדקו את תקינות הצמיגים ושאינם שחוקים לגמרי יבשים. לבסוף, וודאו את תקינות רפידות הבלימה והדיסק.

הגה אופניים

קודם כל, האקדמיה לעברית שללה את המונח "כידון" לאופניים. יש הגה אופניים. אז ודואו שהוא שלם, תקין, שהבלמים עובדים, שכל הברגים בו מאובטחים ותקינים. 

סיכום והלכנו

קניית אופניים חשמליות יד שנייה זה תהליך שיכול להיות מהיר ויעיל או תהליך של חוסר תשומת לב ותשלום ביוקר. כל הבדיקות ואמצעי הווידוא שהצענו בכתבה זו יוכלו לעזור לכם לא רק להוריד במחיר, אלא לשלול עסקת רכישה על סמך איכות ירודה של האופניים. בנוסף על כך, לא דיברנו בכלל על הסוללה. 

אין לכם מה לקנות אופניים חשמליות אם הסוללה לא נטענת בצורה תקינה או שיש בעיה חשמלית. המערכת החשמלית בסופו של דבר מייקרת את האופניים, לכן חשוב מאוד לוודא את תקינותה. בהצלחה לכם. 

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן