ראטה לוגו

סקירה של 7 תוכניות בוטקאמפ תכנות

תוכן עניינים

עולם ההייטק בישראל נמצא בפריחה חסרת תקדים. לאור זאת, הביקוש לעובדים בתעשייה גדל כל הזמן וזו בדיוק ההזדמנות שלכם להיכנס ולהיות חלק מהעולם הזה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על 7 תוכניות שיכולות להיות הגשר שלכם לתוך ההייטק.

  • קורס מרוכז

בקורס מרוכז תוכלו ללמוד בכמה חודשים את היסודות הנדרשים שיעזרו לכם לתכנת טוב יותר. גם אם אין לכם ידע מוקדם במהלך חודשי הקורס תקבלו ליווי וידע שיעזור לכם לצאת מהקורס כאשר אתם מחזיקים בידע רלוונטי בתכנות.

  • קורס יסודי יותר עם השלמת עקרונות

הקורס היסודי מיועד עבור מי שמחזיקים ברקע לקוי בתחומים נוספים מעבר למחשבים. הקורס הזה יכול להתאים בעיקר לאוכלוסייה חרדית והוא מגשר על פערים רבים יחד עם המטרה המרכזית שלו כמובן והיא שתהיו מתכנתים טובים יותר.

  • הסבה לאקדמאים

אם אתם מחזיקים כבר בתואר אקדמי, בעזרת קורס מזורז שמניח שיש לכם יכולות למידה מסוימות תוכלו במספר שבועות לקבל הכשרה שתהיה רלוונטית לעולם ההייטק.

הקורס הזה מאפשר לכם לקבל ידע מקיף יותר בתכנות, כזה שיכול לעזור לכם להיות רלוונטיות עבור חברות שמתעסקות בפיתוח. הקורס הזה נועד עבור מי שרוצים להכיר בצורה עמוקה יותר את עולם התוכנה, ובתוך כמה חודשים להיות מסוגלים לפתח תוכנה או אפליקציה בכוחות עצמכם.

  • לימוד עצמי

אם אתם יודעים שאתם בעלי משמעת עצמית גבוהה, תוכלו לנסות ולמצוא קורסים מקוונים שונים. יתר על כן, משיטוט ברשת תוכלו לקבל ידע רב ועם קצת מאמץ ייתכן ותוכלו ללמד את עצמכם לתכנת עד כדי מצב שבו תוכלו לקבל עבודה בתחום. 

  • קורסים של חברות

חלק מחברות ההייטק שמחפשות עובדים יכולות לעשות שימוש בקורסים מהסוג הזה כדי להכניס אתכם לעבודה בחברה. עם זאת, הקורסים הללו יכולים להיות מאתגרים ולעיתים גם ידרשו עמידה בתנאי קבלה מסוימים. מנגד, היתרון בקורסים הללו הוא שאתם יודעים שמחכה לכם עבודה בסופו של הקורס. 

  • קורס לבניית אתרים

אפשרות נוספת היא לקחת קורס לבניית אתרים, שאמנם אינו מוגדר בתור תכנות קלאסי אולם גם הוא בהחלט יכול להיחשב חלק מהעולם הגדול של ההייטק. 

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן