ראטה לוגו

סרטוני תדמית לעסקים

תוכן עניינים

מה גרם לכמעט כל עסק טוב בישראל להפיק ולייצר כל כך הרבה סרטוני תדמית בשנה האחרונה? למה המוצר או השירות שלכם צריך סרטונים ולא תמונות? מה הדבר הכי חשוב שכדאי לכם לשים לב אליו בשלבי הפקת הסרטון לעסק שלכם? 

שאלות מעולות! בואו נתחיל! 

סרטוני תדמית הם הדבר הבא:

סרטונים הם מאוד אפקטיביים להעברת מסרים בעולם הדיגיטל. כאשר הצופים צופים בסרטון רמת הריכוז שלהם עולה והחושים שלהם מכוונים במלואם אל הסרטון והדימוי הנע שיש מולם. באמצעות המוכנות ורמת הריכוז הזו שקורת בזמן צפיית סרטוני תדמית לעסקים יש לנו ולכם את האפשרות להעביר מסרים: הדרכתיים, שיווקיים וקומיים. כולם מסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח שלנו. 

בעולם שבו כולם נלחמים על תשומת הלב של הלקוחות – סרטונים הם הפתרון

אם נחשוב רגע על קריאה של טקסט או צפייה בתמונה לעומת צפייה בסרטון אנחנו מבינים שהריכוז פועל בצורה כזו שהוא מנסה להבין מהר מה רלוונטי ולכן אנחנו מתעייפים מהר ונוטשים או ממשיכים הלאה אל הגירוי הבא. הסרטונים מנסים לגשר על הפער הזה שבין הריכוז למהירות שבה המסר יכול לעבור בצורה ברורה לצופה. כאשר אנחנו מייצרים סרטון איכותי, טוב, מעניין ועם מסר ברור אנחנו מייצרים את החוויה האולטימטיבית עבור הצופה. 

איפה כדאי להשתמש בסרטונים?

התשובה לכך היא איפה לא? סרטונים משמשים אותנו היום בכל הפלטפורמות: אינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק ויוטיוב. אפשר לשלב אותם בכל מיני כלים שהרשתות החברתיות יצרו עבורנו: רילס, IGTV, פוסט, סטורי. מה שתבחרו! הכי חשוב שיהיה מותאם מבחינת גודל, צבע, אורך ומסר לאותה הפלטפורמה או הערוץ שאליו הוא מיועד.
הרשתות האלה מתעסקות בעיקר באסתטיקה, והקורונה גרמה להרבה מאוד אנשים להיות סופר מקצועיים. גם הפלאפונים עם המצלמות המעולות מוספים לתחרות הקשה. 

סרטוני תדמית לעסקים

חשוב להשתמש בסרטונים בצורה שתהיה מעניינת אבל גם תהיה תואמת לאג'נדה של המותג או בעל העסק וכמובן לנושא ולמרחב בו העסק פועל. תמיד אפשר להשתמש בהומור אבל חשוב שיהיה בטוב טעם ובצורה נכונה. 

לסיכום 

סרטונים הם נכון לעכשיו הכלי שעוזר לעסקים להביא הכי הרבה חשיפה ולקוחות לעסק שלהם. עדיין לא ניסיתם בעצמכם?

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן