ראטה לוגו

מתכננות מסיבת רווקות? אלו כל האביזרים שאתן צריכות!

תוכן עניינים

מתכננת לעשות לחברה את מסיבת הרווקת הכי שווה שיש? מעולה! יש מלא מה לארגן, אבל אסור לשכוח לדאוג גם לדברים הקטנים 🙂 בזמן תכנון מסיבת הרווקת, את צריכה לקחת בחשבון את האביזרים שיוסיפו כיף, צחוקים וחוויות בלתי נשכחות לערב מטורף. אם את לא יודעת מאיפה להתחיל, אז אל תדאגי – כי בנינו את הרשימה המלאה של האביזרים שחובה בכל מסיבות רווקות! 

מוצרים למסיבת רווקות בבריכה

  • מתנפחים בצורת בולבול: שום דבר לא זועק "מסיבת בריכה" כמו מבחר של מתנפחים צבעוניים. עבור החברה הרווקה שלך, כדאי שתשיגי מתנפח בצורת… בולבול! האביזר המוזר הזה בטוח יעלה חיוך על פניהן של האורחות ויוסיף אלמנט של הומור לאירוע.
  • רובי מים: כדי להוסיף עוד ריגוש למסיבת הבריכה, השקיעו בכמה רובי מים.  קרב רובי מים הוא תמיד דרך נפלאה לשבור את הקירח, לגרום לכולן לקפוץ מהר למים וגם מצטלם מעולה (חלק שהוא מאוד חשוב במסיבת רווקות 🙂
  • כדורי ים נוצצים: כדורי ים נוצצים מוסיפים שיק זוהר לבריכה ויצרים אווירה של מסיבה.משחקי מסיבת רווקות

משחקים למסיבת רווקות

גלגל המזל של רווקות

גלגל המזל הוא משחק קלאסי שניתן להתאים בקלות למסיבת רווקות. התאימה אישית של הגלגל עם אפשרות מצחיקות ונועזות, משימות או שאלות שונות שהחברות צריכות להשלים יהפוך אותו למושלם למסיבה! המשחק הזה מוסיף אלמנט של הפתעה ובעיקר הנעה לפעולה, וכמובן שהוא מבטיח שהכיף ימשיך להתגלגל.

סט בירה פונג

ביר פונג הוא משחק מסיבות אהוב בארה"ב, ואין סיבה שהוא לא יופיע גם במסיבת רווקות שכלן. זה משחק של מיומנות ודיוק, אבל הכי חשוב שתייה של אלכוהול! ערכת בירה פונג מבטיחה תחרות כיפית שתעסיק את האורחות במשך שעות.

בינגו נועז לרווקות

בינגו הוא לא רק לקשישים. בינגו נועז לרווקים יכול להיות תוספת מצחיקה והרפתקנית למסיבה. הכללים פשוטים: כל ריבוע בקלף בינגו מייצג משימה שהשחקנים חייבת לבצע. תתכוננו כי המשימות הן נועזות וסקסיות!

רולטה עם אלכוהול

אחרון חביב, יש את המשחק הקלאסי של רולטת אלכוהול. בדיוק כמו המשחק בקזינו, הבנות צריכות להמר ולראות איםה הכדור יפול. ההבדל היחיד? במקום לזכות בכסף, הן צריכות לשטות שוטים של אלכוהול!

אביזרים למסיבת רווקות

קשת ראש עם טוויסט ייחודי

כשזה מגיע לאביזרים למסיבת רווקת, קשת ראש עם עיצוב בולבול היא אופציה מצחיקה ומהנה. האביזר הזה בטוח יבליט את הכלה לעתיד והוא מושלם לצילומים. אחרי הכל, זה הלילה המיוחד שלה והיא ראויה להיות במרכז תשומת הלב.

משקפי בולבול

משקפי מסיבות, במיוחד כאלה בצורת בולבול, הם עוד אביזר משעשע למסיבת רווקות. הם לא רק יעזרו לכן לעשות תמונות מצחיקות, אלא גם מלהטות את האווירה!

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן