ראטה לוגו

המלונות הכי שווים בישראל

תוכן עניינים
מלונות בישראל

ישראל, ארץ עתיקה של אמונות ומסורות, ממשיכה להיות יעד תיירותי פופולרי בקרב מבקרים מכל העולם. בין אם הם מגיעים לחקור את שרידי העבר בירושלים ובאתרים ארכיאולוגיים, לשוטט בשווקים ההומים של תל אביב, לצלול במימי אילת הצלולים או פשוט לנפוש ולהתבונן בנופים המדהימים – לישראל יש הרבה מה להציע. אולם, בחירה נכונה של מלון היא מפתח חשוב לחופשה מושלמת. בין אם מחפשים צימר כפרי שקט או מלון שפע עירוני תוסס, מלון בוטיק אינטימי או ריזורט גדול ומגוון – האיכסון צריך להתאים לאופי ולצרכים שלכם. במאמר זה נסקור את המלונות המומלצים ביותר ברחבי ישראל, ממוינים לפי אזורים גיאוגרפיים, כדי לעזור לכם למצוא את המלון האידיאלי עבור החופשה שלכם.

טבריה והסביבה

טבריה היא עיר עתיקה ומקסימה השוכנת לחופה הצפון-מערבי של הכנרת. האזור מציע אטרקציות רבות כמו טיולים בשרידים ההיסטוריים, צפייה בעופות הנודדים וכמובן רחצה בכנרת.

  • מלון דונה קאסל – מלון בוטיק יוקרתי הממוקם בלב העיר העתיקה. המלון שוכן במבנה היסטורי ששומר על אופי עות'מאני אותנטי. החדרים מעוצבים בסגנון קלאסי תוך שימוש בריהוט עתיק ומשקיף לנוף הכנרת והגליל. המלון מציע שירות אישי וחמים וחוויית אירוח יוקרתית.
  • מלון הסקוטי – מלון בסגנון סקוטי קלאסי הבנוי על שפת הכנרת מתחת להר ברניקי. למלון נוף פנורמי לכנרת והוא מעוצב כולו בסגנון כפרי עם קורות עץ, אבן ואריחים. החדרים נעימים ומרווחים וכוללים ריהוט עץ. המלון מתאים לאווירה כפרית שלווה.
  • מלון מצפה הימים – מלון ספא מהודר השוכן על מורדות הר תבור עם נוף פנורמי לכנרת וסביבתה. המלון כולל בריכת שחייה גדולה, ספא יוקרתי, חדרי אוכל מעולים וגינות נרחבות. החדרים מעוצבים בסגנון מודרני ומציעים מרפסות פרטיות עם נוף מרהיב. אווירה רגועה ומפנקת.

תל אביב והסביבה

תל אביב היא עיר תוססת, מלאה אנרגיה וחיים. העיר מציעה חיי לילה ערים, חופים מהנים ואטרקציות רבות נוספות. יש שפע של מלונות בתל אביב במגוון אווירות.

  • מלון דיוויד אינטרקונטיננטל – מלון יוקרה הממוקם בלב העיר, סמוך לטיילת, בניין האופרה ומוזיאונים. המלון כולל לובי מפואר, חדרי אוכל ברמה גבוהה, בריכת שחייה בחצר וחדר כושר. החדרים עצמם מעוצבים בסגנון קלאסי אלגנטי עם ריהוט איכותי ומרווח רחב.
  • מלון The Jaffa – מלון בוטיק מיוחד במינו המשלב עיצוב היסטורי ומודרני ביחד. ממוקם באזור יפו העתיקה ומשקיף לנמל יפו ולים. החדרים מיוחדים ושונים זה מזה ומשלבים עיצוב מקורי. המלון כולל ספא, בריכת שחייה, מסעדות ובר על הגג.
  • מלון דה נורמן – בוטיק קסום וייחודי הממוקם בלב העיר במגדל שלם בבעלות המלון. העיצוב של המלון הוא מודרני ויוקרתי עם פרטים קטנים ומיוחדים. ידוע באווירה האינטימית, השירות האישי והחוויה הייחודית.
מלונות בישראל

ירושלים והסביבה

ירושלים היא עיר עתיקה ומקודשת לשלוש הדתות המונותאיסטיות. העיר מלאה באתרים היסטוריים ודתיים חשובים ומהווה יעד תיירותי מבוקש.

  • מלון אוריינט ירושלים – מלון מהודר השוכן במתחם מבנים עות'מאניים ייחודי בלב העיר העתיקה. חלק מהחדרים ממוקמים במבנים היסטוריים ומשקיפים אל החומות והמבנים סביב. המלון כולל בריכה, ספא, מסעדות גורמה ועוד.
  • מלון המלך דוד – מלון יוקרתי והיסטורי השוכן מול העיר העתיקה והכותל. המלון נוסד בשנות ה-30 ועבר שיפוץ יסודי לאחרונה. החדרים מעוצבים בסגנון קלאסי מפואר וכוללים ריהוט עתיק. המלון כולל בריכה, ספא, מסעדות ובר על הגג.
  • מלון גרנד נורדאו – מלון בוטיק מודרני ואלגנטי הממוקם במרכז העיר סמוך לבנייני האומה. העיצוב פשוט ומינימליסטי עם קווים ישרים. המלון כולל ספא יוקרתי, חדר כושר, מסעדה יוקרתית ושירות אישי.

אילת והסביבה

אילת, השוכנת לחופו של ים סוף, היא עיר תיירות ימית וסולארית. האזור מתאים לחופשה באווירת חוף וים עם אטרקציות של צלילה, שיט וספא.

  • מלון בראשית – מלון ספא מהודר השוכן בלב מדבר יהודה עם נוף מדהים להרים שסביב. המלון כולל סוויטות פרטיות ענקיות, בריכות שחייה, ספא מפנק, טיפולים הוליסטיים ואוכל בריאותי.
  • מלון ישרוטל – מלון ענק ומגוון הממוקם על שפת ים סוף עם חוף פרטי רחב ידיים. המלון כולל בריכות גדולות עם מגלשות, מועדון ילדים ונוער גדול, אינסוף בידור ופעילויות, מסעדות ועוד.
  • מלון לאונרדו פלאזה – מלון ברמה גבוהה השוכן על הטיילת של אילת עם נוף ישיר לים סוף. החדרים מפוארים ומרווחים, חלקם עם מרפסות פרטיות. המלון כולל בריכות, ספא ומסעדות מעולות.
מלונות בישראל

סיכום

ישראל מציעה מגוון עשיר של אפשרויות לינה ברמות מחיר שונות ועם אופי שונה – החל מצימרים כפריים ועד למלונות יוקרה. כל אזור בארץ מתאים לסוג תיירות אחר ומציע חוויית לינה ייחודית. טבריה מתאימה לאווירה כפרית ורגועה עם מלונות היסטוריים לחוף הכנרת. תל אביב היא יעד אורבני ותוסס עם מלונות בוטיק איכותיים.

ירושלים מציעה אווירה היסטורית עם מלונות יוקרתיים בלב העיר והעיר העתיקה. אילת היא בחירה מושלמת לחופשה ימית עם מלונות ברמה גבוהה על שפת הים. עם מגוון רחב של אפשרויות איכסון ברחבי ישראל, ניתן למצוא מלון מצוין המותאם לסגנון הנסיעה והתקציב שלכם. תכננו היטב את החופשה הישראלית הבאה שלכם!

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן