ראטה לוגו

דברים לעשות בצפון איטליה

תוכן עניינים

צפון איטליה מלאה בנופים מדהימים, ערים תוססות ומאכלים טעימים. מהגבעות המתגלגלות של טוסקנה ועד לתעלות הציוריות בוונציה . בין אם מחפשים תרבות או רגיעה, לצפון איטליה יש מה להציע. מקו החוף הסלעי שלו ועד העמקים האלפיניים והאגמים שלו, אזור זה מציע חוויה ייחודית שתיחרט לנצח. לטייל ברחובות מילאנו, שייט בסירה באגם קומו. המאכלים המקומיים בטורינו.  בצפון איטליה יש הכל. כדאי להתאמץ לראות את היופי והקסם של יעד מיוחד במינו!

 ונציה

ונציה היא אחת הערים היפות בעולם ויעד חובה לכל מבקר בצפון איטליה. העיר מלאה בתעלות ציוריות, סמטאות צרות ומבנים היסטוריים, כמו בזיליקת סן מרקו והתעלה הגדולה. לא קשה למצוא משהו מרגש לעשות בוונציה – מטיול בגונדולה לאורך התעלות, ביקור בגלריה לאומנות או פשוט ליהנות מכמה מהמאכלים  מהמטבח המקומי הטעים.

ורונה

ורונה היא יעד פופולרי נוסף עבור תיירים המבקרים בצפון איטליה. אתר זה ידוע בתור התפאורה של רומיאו ויוליה של ויליאם שייקספיר והמבקרים יוכלו לערוך סיור בכל האתרים החשובים הקשורים למחזה הזה כולל הבית, המרפסת והקבר של ג'ולייט. ורונה מתהדרת גם בארכיטקטורה מדהימה כמו מוזיאון קסטלוקיו, פיאצה דיי סינורי וכנסיות היסטוריות רבות כמו סן זנו מאג'ורה. בפאתי ורונה נמצא גם הפארק המטורף גארדלנד המציע שלל אטרקציות לכל המשפחה, אז אם אתם מחליטים להגיע לאזור – אל תפספסו הזדמנות לחוויה מושלמת!

מילאנו

מילאנו היא אחת מבירות האופנה המובילות בעולם, עם חנויות מעצבים רבות הממוקמות ברחבי מרכז העיר. עם זאת, יש בו גם שפע של אטרקציות אחרות כמו קתדרלת הדואומו המפורסמת שלה, בית האופרה לה סקאלה, כמו גם פארקים וכיכרות יפים שבהם המבקרים יכולים להירגע לאחר מסע הקניות שלהם.

לחוות את אגם גארדה

אגם גארדה הוא אחד האגמים הגדולים באיטליה עם נופים מדהימים של הרים מושלגים המקיפים אותו מכל עבר. המבקרים יכולים לבלות זמן ברכיבה על אופניים או בטיולי הליכה באזור היפה הזה או פשוט להירגע באחד מהחופים הרבים שלו, המשתרעים על חופי האגם במהלך חודשי הקיץ. יש שפע של עיירות מעניינות סביב אגם גארדה שהאורחים יכולים לחקור, מסירמיונה ועד ריבה דל גארדה שמציעות שפע של חנויות ומסעדות שגם המבקרים יוכלו ליהנות בהן.

סיור טורינו

טורינו היא עיר לא מוערכת בצפון איטליה אבל עדיין יש הרבה דברים לראות גם כאן. המראות המפורסמים כוללים את מגדל מולה אנטונליאנה, ביתו של מוזיאון הקולנוע הלאומי – פאלאצו קריניאנו בו נולד ויטוריו עמנואל ופורטה פאלאטינה, שראשיתה כל הדרך בימי הרומאים. ביקור בטורינו מאפשר לתיירים הזדמנות להתחקות אחר עוד  מטרופולין איטלקי שונה מבלי להתרחק יותר מדי מוונציה או מילאנו.

סיכום

כאמור, צפון איטליה היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בעולם בשל נופיה המדהימים והמגוונים. מיערות עבותים, חופים חוליים, הרים דרמטיים ואגמים מקסימים. חובבי אוכל יכולים להתפנק עם מעדנים איטלקיים כמו פיצה, פסטה, ג'לאטו וקפה איטלקי. חובבי אמנות ותרבות יכולים להתעמק בכמה מהציורים והפלאים הארכיטקטוניים המפורסמים ביותר של הרנסנס. בינתיים הקונים יכולים להתפנק עם מוצרי עור מפירנצה או בגדי סקי מהאלפים. צפון איטליה היא גם ביתם של כמה מהערים העתיקות ביותר באירופה עם הרבה מה לראות, כולל ונציה, מילאנו וטורינו בין היתר. עם כל כך הרבה  ממה שיש לצפון איטליה להציע, אין פלא מדוע צפון איטליה היא יעד מוביל ומומלץ מאוד לטיולים .

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן