ראטה לוגו

מנורות תלייה שישדרגו לכם את הבית

תוכן עניינים

מנורות תלויות הן דרך נפלאה לשדרג את הבית שלכם ואף להוסיף נופך של אלגנטיות וסטייל לכל אחד מחדרי הבית. מנורות אלה פונקציונליות ומגיעות במגוון רחב של סגנונות, עיצובים וגדלים שיתאימו לסגנון האישי שלכם ולכל עיצוב בית. במאמר זה נבחן את סוגי המנורות התלויות השונות ונספק עבורכם מגוון טיפים של כיצד לבחור את מנורות התלייה המושלמות שישדרגו לכם את הבית.

מנורות תליון

מנורות התליון הן סוג פופולרי של מנורה תלויה הכוללת מקור אור יחיד התלוי מהתקרה על ידי שרשרת או חוט. מנורות תליון אף מגיעות במגוון גדלים וצורות, מה שהופך אותן לבחירה נהדרת עבור תאורה פונקציונלית ודקורטיבית כאחד.

מנורות שנדליר (נברשות)

נברשות הן סוג נוסף של מנורות תלייה שלעיתים קרובות מזוהה עם אלגנטיות ויוקרה. גופי תאורה מסוג שנדליר כוללים מקורות אור מרובים ולרוב אף מעוטרים יותר בעיצובם, מה שהופך אותן לבחירה נהדרת עבור אזורים מסויימים ברחבי הבית, אזורים יותר רשמיים, כמו למשל מבואות או חדרי אוכל לדוגמה.

מנורות "גלובוס"

מנורות "גלובוס" אלו הן מנורות תלויות המוצגות ככדור המקיף את מקור האור. אלו הן מנורות מינימליסטיות בעיצובן במרבית המקרים והן אף משמשות לעיתים קרובות בבתים מינימליסטיים ו / או מודרניים.

אוסף טיפים לבחירת המנורה התלויה המושלמת

מעוניינים לשדרג את ביתכם עם המנורה התלויה המושלמת? אל דאגה, ליקטנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם בבחירה ויציגו עבורכם מספר נקודות למחשבה בטרם קנייה של מנורה תלויה –

תשקיעו באיכות המוצרים

חשוב מאוד להשקיע גם באיכות של המנורה בעת בחירת מנורה תלויה, ולא רק בנראות שלה ובהשתלבותה ברחבי הבית שלכם. חפשו מתקנים עשויים היטב ומנורות העשויות מחומרים איכותיים.

מה גודל תקרת הבית שלכם?

אל תשכחו למדוד את גובה התקרה שלכם בבית שכן גם זה מהווה שיקול חשוב לא פחות בעת בחירת מנורת תלייה לביתכם, כך תוכלו לבחור מנורות שלא יהיו תלויות גבוה מדי ברחבי הבית או נמוך מדי ברחבי הבית שלכם. קחו בחשבון פרופורציות וגודל של כלל החדרים ביחס למנורה שתבחרו.

תחשבו על גודל המנורה שתבחרו

גודל מנורת התלייה שתבחרו חשוב לא פחות, זהו שיקול שצריך לקחת בכובד ראש בטרם קניית מנורה. האם אתם רוצים מנורה פרופורציונלית לגודל החדר שלכם? או מנורה שתשתלט על החלל?

האם הגדרתם כבר את סגנון החדרים שלכם ברחבי הבית?

בעת בחירת מנורת תלייה, עליכם לקחת בחשבון את הסגנון של חדרי הבית שלכם, כך שתוכלו לבחור את מנורת התלייה המתאימה והפונקציונלית ביותר שתשדרג לכם את הבית ותשלים את המראה והתחושה הכללית של החלל הרלוונטי.

פרופורציות – האם חשבתם על גדלים וסוגים?

חשוב מאוד לבחון את גודל המנורה הרצויה בטרם הקנייה, זהו שיקול חשוב גם כן. מנורה גדולה מדי בחלל קטן עשויה להאפיל על חדר ולהקנות תחושת חוסר נעימות בשל חוסר התאמה. לכן, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע ולבחון את הגדלים הנכונים והמתאימים ביותר עבור מנורות התלייה לחדרי הבית שלכם בטרם קנייתם.

שורה תחתונה, מנורות תלייה זה ליגה אחרת

מנורות תלויות הן דרך מעולה לשדרג את הבית שלכם ולהוסיף נופך מיוחד של אלגנטיות וסטייל עבור כל חדר וחדר ברחבי הבית שלכם. בין אם תבחרו בשנדלירים, מנורות תליון, מנורות גלובוס, מנורות תוף – לא משנה באיזו מהן תבחרו, העיקר שתקפידו לקחת בחשבון את גודל החדר וגודל המנורות, הסגנון והאור הרצוי המתאים ביותר לחדר הרלוונטי. על ידי ביצוע טיפים אלו, תוכלו לבחור את המנורה התלויה המושלמת ביותר לביתכם.

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן