ראטה לוגו

המלצות על מעצבת שמלות כלה

תוכן עניינים

ייחודיות של מעצבת שמלות כלה

אחד מהשלבים החשובים לפני החתונה מגיע בבחירת הבגדים. לנשים, יש מעצבת שמלת כלה שדואגת שהשמלה תהיה המתאימה ביותר לכלה. היינו רוצים שהמעצבת תקדיש מזמנה את מלוא תשומת הלב, מתוך הבנה כי שלב בחירת השמלה ותהליך העיצוב והחתונה בכלל, הינו זמן מרגש אך יחד עם זאת מלחיץ ביותר. 

הכי כיף יהיה כשכל התהליך ייעשה בקלילות כדי ליהנות מהדרך, תוך עבודה שתעשה ללא וויתור לטובת דיוק בפרטים הקטנים כדי ליצור את שמלת הכלה המושלמת. לשם מציאת מעצבת שמלת הכלה נרצה לבחור בזאת שתוכיח לנו שתוכל לעשות את עבודתה עם כל מה שהזכרנו.

כיצד נדע לבחור במעצבת שמלת כלה?

נשים רבות אינן מודעות לשלל השיקולים והאתגרים הכלולים בעיצוב שמלת כלה, אשר תיראה טוב מכל הזוויות ולאורך כל היום, גם ובמיוחד במקרה של יום עמוס ואינטנסיבי. עיצוב שמלת כלה אשר תשרוד את כל יום החתונה ותראה טוב לכל אורכו אינה מטלה פשוטה, ונדרש ניסיון גדול בתחום על מנת לעשות זאת בצורה הכי טובה. 

למציאת המעצבת המתאימה נתחיל בסקר שוק נרחב באינטרנט וכן המלצות על מעצבת שמלות כלה ממכרים, חברים ומשפחה. רצוי מאוד לבדוק מול כמה שיותר מעצבות באזור מגורנו לצורך סקירה מקסימלית. כמו כן, נשמע מהן על התהליך והאפשרויות של סגנונות השמלות שיש להן. אולם, אצל מעצבות רבות יוכלו לעשות כל העולה על רוחנו בנוגע לעיצוב השמלה כדי לענות על דרישותינו באופן המיטבי ביותר. בנוגע לפן הכלכלי, ניתן כמובן לבדוק מחירים טרם פגישה עם מעצבת אך דרך לא פחות טובה היא לבצע את סקר השוק הסופי לאחר מכן, כדי להחזיק בכמה שיותר הצעות של מעצבות שנראו לנו מתאימות. 

תהליך העבודה מול מעצבת שמלת כלה

ראשית, בישיבה עם המעצבת נבחן מתוך קטלוג מודלים קודמים ובולטים שנעשו מטעמה ונציין מודל אחד או יותר שאהבנו לצורך המשך עבודה איתה. לאחר מכן, נוודא מספר פרטים בנוגע לשמלה עצמה באשר למרכיביה העיקריים וסוג הבד ממנו יכינו את השמלה, זאת בהתאם לסוג האירוע. לרוב, הבד משפיע ישירות על מאפיינים רבים וחשובים מעבר למראה כמו: כמה הוא פרקטי ונושם, כמה הוא צמוד או משוחרר וכמה הוא מחמיא. 

לאחר מכן נבחן עם המעצבת את הדברים הייחודיים יותר בשמלה, כגון: האם נרצה לשלב כיסים, פפיונים, אורך השמלה והגוון שלה. כמו שציינו קודם, ניתן לשמוע בהתחלה את המחיר המוצע, ולאחר שנשמע את כל האפשרויות לשמלה אותה נרצה, נוכל לסגור את המחיר הסופי.

דבר נוסף שחשוב לציין, ככל שנהיה יותר פתוחים ברעיונות מול המעצבת, ככה התהליך שלנו איתה יהיה יותר קל, מכל בחינה אפשרית. לדוגמה, הישיבות איתה יהיו קלילות וזורמות, יהיו חילופי רעיונות פוריים ומכל פגישה נצא יותר בנוח, ובמקרים מסוימים אפילו הכלה תוכל להרגיש כמו מעצבת שמלות כלה. יתרון נוסף בזה הינו החיבור שנוצר עם המעצבת, בניסיון להשפיע על המחיר לטובתנו.

מה יהיו העלויות של הכנת שמלת כלה אצל מעצבת?

המחירים של שמלת כלה משתנים בהתאם לכמה פרמטרים שהכלה תבחר. ראשית, סוג הבד. דבר נוסף, גודל השמלה, ממידה XXS ועד XXL יש טווח רחב של גודל בד שמשתנה אף הוא בהתאם לאורך שנבחר. משמלה קצרה ועד שמלה ארוכה שמתפרסת מאחורי הרגליים. כל אלו מסתכמים החל מ-2000 ₪ ויכול לנוע עד 15,000 ₪. הכל תלוי במעצב ובמשתנים שציינו. ככל שהמעצב יהיה מוכר יותר בשוק, כך מחיר השמלה יעלה בהתאם. 

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן