ראטה לוגו

הצבעים השולטים בקיץ 2022

תוכן עניינים

קולקציית קיץ 2022 הולכת להיות ייחודית ומלאה בסטייל עם נגיעות של רטרו, צבעוניות ואקססוריז לא רגילים. קולקציית הקיץ הזו הולכת לבוא כמו משב רוח מרענן אחרי תקופה שתעשיית האופנה קצת עמדה מלכת בעקבות מגפת הקורונה. בואו להכיר את הצבעים הלוהטים שהולכים לשלוט בקיץ הקרוב:

קבלו אותם: הצבעים של שנת 2022

מאז פריצתו של הכחול לחיינו בשנות ה 80 ועד להשתלטות הצבע הורוד תעשיית האופנה ידעה מגמות צבעים רבות לאורך כל היסטוריה. בעוד שברור לכולנו כי גווני הפסטל כמו תכלת, אפרסק, מנטה וצהוב בננה הם נצחיים, השנה הולכים להצטרף לחגיגה גם מגמות חדשות כמו שילוב של צבעים מטאלים, בדגש על אפור וכחול עמוק, בסגנון וינטג ואותנו זה כבר מרגש. 

גווני האדמה לא הולכים לשום מקום גם בקיץ הקרוב:

הגוונים החמים והטבעיים הולכים ללוות אותנו בענק: גוונים צהובים, קורל, חום אדמדם, אפרסק וחמרה. הגוונים האלה מעוררים בנו תחושת נוסטלגיה וחום והולכים להשתלב חזק גם בעולם החתונות בעיקר בעונות הקיץ והסתיו. 

מה זה וינטג' מטאלי?

צבעים מטאלים, כשעושים את זה נכון, יכולים ליצור סגנונות וינטג' מעולים. לדוגמא: השילוב של כחול כהה עם זהב הוא אייקוני ונצחי. הוא מעניק מראה יוקרתי ומשדר לנו על סגנונות של שנות ה 50 בעוד שירוק מרווה נראה פשוט מעולה עם גווני נחושת. 

לסיכום 

הקיץ הקרוב הולך להיות שילוב של נוסטלגיה, נועזות וצבעוניות ואנחנו פשוט לא יכולות לחכות!

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן