ראטה לוגו

הידעתם? יש דבר כזה פיסול קו לסת

תוכן עניינים

אחד מהדברים שמשפיע מאוד את הנראות הכללית של אדם, זה סימטריה והדגשה של אזורים מסוימים כמו קו הלסת. הדגשת קו הלסת זהו טיפול שיכול להתאים לאנשים בגילאים שונים החל משנות העשרים ועד גילאים מבוגרים. בדרך כלל עם השנים קו הלסת הופך להיות מטושטש, רפוי ולא ממש אחיד, זה קרה בעקבות הרקמות הרכות והירידה בכמות הקולגן אשר אחראים על מיצוק העור וגמישותו. אז טוב שתדעו שיש דרך לשנות את זה בלי ניתוח, ובקלות למדי.

עיצוב קו הלסת

עיצוב והדגשת קו הלסת ללא ניתוח, נעשים על ידי הזרקת חומר מילוי, והוא נחשב אחר מהטיפולים המבוקשים ביותר מבין טיפולי האסתטיקה הלא פולשניים הקיימים. עיצוב קו הלסת באופן אסתטי ומותאם, יכול לתקן את היטשטשות של קו הלסת כתוצאה מהגיל וחוסר פרופורציה בין קו הלסת למבנה הפנים הכללי.

מה המטרה

המטרה של פיסול ועיצוב קו הלסת, זה להדגיש את קווי המתאר בפנים שנחלשו בעקבות תהליכי ספיגת העצם, השטחה וצניחה של הרקמות הרכות. הרבה פעמים זה נעשה כדי לייצר מראה יותר אסתטי וצעיר. ככל שעוברות השנים, הגוף המתבגר עובר הרבה שינויים, הלסת הינה מהאזורים המרכזיים שמושפעים מכך, ועיצוב קו הלסת זהו תהליך שיכול לעזור.

דרך הטיפול המוכרת

עיצוב קו לסת ללא ניתוח, נעשה באמצעות הזרקה של חומצה היאלורונית או רדיאס לחיטוב ופיסול קו הלסת והדגשתו. במהלך הטיפול, ניתן למצק את קו הלסת ולפסלה בתהליך קצר ופשוט למדי. שימו לב שלאחר ההליך, ניתן גם לשפר את התוצאה באמצעות טיפול בגלי רדיו למיצוק העור.

מחיר פיסול קו לסת

מחיר פיסול קו הלסת נע בין טווח מחירים בהתאם לסוג הטיפול והיקפו. טיפול של הזרקת חומצה היאלורונית ללסת המחיר עומד בדרך כלל על אלפיים שקלים, לטיפול בהזרקת רדיאס ללסת, הטיפול יכול לעלות בין אלפיים לארבעת אלפים שקלים.

לסיכום

פיסול קו הלסת יכול להיות חלופה טוב ובטוחה למי שלא רוצה לעבור ניתוח ושואב למראה פנים יותר פרופורציונלי, חטוב וצעיר. זה טיפול שהפך להיות מאוד פופולארי בשנים אחרונות, והוא מביא לתוצאות מדהימות והמון לקוחות מרוצים. אם חשבתם על משהו כזה אבל חששתם מהמחשבה על ניתוח מסוכן, יכול להיות שזה בדיוק הפתרון בשבילכם. 

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן