ראטה לוגו

מה זה בוט לוואטסאפ ומי צריך כזה?

תוכן עניינים
בוט לוואטסאפ

צ'אט בוט בוואטסאפ הוא כלי יעיל לעסקים שרוצים לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם. ביחד עם זאת, שליחת בוטים ללקוחות שלא פנו לעסק יכולים להיחסם על ידי הוואטסאפ ולכן מדובר בשיווק עדין שבצורה נכונה יביא לכם לקוחות. כאן תקבלו את המידע על מה זה בוט לווטסאפ ומי צריך אותו.

הוואטסאפ הוא כלי לתקשורת חברתית בדיוק כמו הפייסבוק והאינסטגרם שלכולם קורת גג אחת. בווטסאפ ניתן לתקשר עם חברים וקבוצות והוא כלי נהדר במיוחד לשיווק עסקים.

מה זה בוט לוואטסאפ ומי צריך אותו?

בוט הוא תוכנה המבצעת אוטומיזציה למנועי חיפוש ודפי אינטרנט. כשמדובר בוואטסאפ הבוט למעשה מבצע שיחות אוטומטיות. עסקים רבים מוצאים את הבוט כאמצעי יעיל למענה אישי ללקוחות. על מנת להתחבר לצ'אט בוט צריך להתחבר לספק מורשה או משווק רשמי של הוואטסאפ. לפיכך, ניתן לפתוח שיחה עם לקוחות שלא פנו לעסק. להודעה כזו קוראים Template והיא יקרה יותר מהודעה ללקוחות שפונים לעסק. הודעה כזו מכונה Session.

סוגי הבוטים בוואטסאפ

ישנן מספר אפשרויות לשיווק העסק בוואטסאפ באמצעות בוטים. ניתן לרכוש צ'ט בוט המשמש לשיווק בקבוצות, בוט למענה עבור לקוחות או בוט שמגיב רק למילים. לחילופין וואטסאפ עסקי הוא חינמי ונותן מענה בהודעות לקבוצה.

מעוניינים בעוד כתבות בתחום החדשנות? כנסו >> halolo.co.il

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן