ראטה לוגו

לוכד חולדות- איך נפטרים מהן?

תוכן עניינים
לוכד חולדות

כאשר מדובר על חולדה, ניתן לומר שהיא בהחלט מכרסם ערמומי אשר נושא עמו מחלות אשר מסוגלות לפלוש אל הבית שלכם בהרבה דרכים, לפזר את הצואה שלהן ולעשות נזקים רבים לחוטי חשמל, לצנרת ולכלל הרהיטים. בקיצור, מדובר כאן במטרד רציני אשר חייבים לטפל בו. במדינת ישראל נפוצים שני סוגים של חולדות שהן, החולדה המצויה וחולדת החוף, אשר נחשבת לאינטליגנטית והרבה יותר קשה ללכידה ופועלת בעיקר במערכות הביוב ובתוך מחילות. אבל איך נפטרים מהם? הצעד הראשון בהתפטרות מהחולדות בבית הוא להבין עם איזה חולדה בכלל אתם מתמודדים ומה ההיקף של הבעיה. טרם השימוש בתכשירים או במוצרים שונים, תדאגו לסרוק טוב מאוד את הבית שלכם מבחוץ וגם מבפנים, תחפשו כל מיני חורים בקירות או קרטונים אכולים. עריכה של סריקה יסודית היא מאוד קריטית בשביל לקבוע איזה שיטה של פעולה עליכם לנקוט.

שיטות שונות ללכידת חולדות

בנוגע לשיטות שונות, אפשר להתחיל עם השיטה של המלכודות. יש מספר רב של סוגי מלכודות אשר נמכרות בחנויות השונות. והשיטה עובדת בצורה כזאת, שמים פיתיון בשביל החולדה ומחכים שהחולדה כמובן תבוא לנגוס בפיתיון ואז תילכד בתוך המלכודת. יש בנוסף גם את מלכודת המדבקה אשר ברוב המקרים החולדה תדע לדלג מעליה ולאכול פשוט את הפתיון ולהמשיך. יש עוד סוג מלכודת אשר לוכד את החולדה בתוך קופסא מיוחדת אבל גם זה לא פתרון יעיל כל כך, בגלל שגם פה החולדה תדע להגיע אל הפתיון ולא תיתפס בקופסא הודות לאינטליגנציה המפותחת שלה. במרבית המקרים השיטות הביתיות כלל לא עובדות וצריך לקרוא למדביר מקצועי אשר יודע את העבודה בעל פה. הניסיון הרב של לוכד חולדות או מדביר יוכל לפתור לכם בקלות את המכה של המכרסמים בבית. המדביר מכיר את חיי החולדות ואת האורח של החיים שלהם ואיך אפשר ללכוד אותם בלי בעיות של רעל אשר מפוזר בבית וגורם לסכנה גדולה ולריח רע מאוד כתוצאה מהמוות של החולדה. לסיכום הפתרון הכי יעיל ללכידת חולדות היא לקרוא לבעל מקצוע מהאזור שלכם כמו לוכד חולדות מקצועי בנתניה אשר ייתן פתרון איכותי ויעיל לבעיית החולדות.

לוכד חולדות

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן