ראטה לוגו

שמעתם כבר על נטורלוק – הסרת שיער בלייזר?

תוכן עניינים
Laser hair removal from armpit area in beauty salon.

הסרת שיער בלייזר היא למעשה שיטה נפוצה ויעילה אשר מעניקה לכלל המטופלים את האפשרות להיפטר מכל אותם זקיקי שיער לאורך פרק זמן ארוך ואף לצמיתות וכמו גם, חוסכת מהמטופלים את הצורך בביצוע הסרה ידנית שחוזרת על עצמה. הסרת שיער בלייזר הוא למעשה טיפול אשר מתבצע בעזרת ריכוז של אנרגיית האור באמצעות גז או לחילופין גבישים שונים כאלו ואחרים. קרן האור מפיקה חום הנתון תחת טמפרטורה גבוהה במיוחד וכן, מאפשרת למטפל להגיע לדיוק במימדים הקטנים ביותר במהלך הטיפול. הדיוק הזה למעשה מאפשר מיקוד של החום ישירות אל זקיקי השערות הכהות, מה שמוביל לניתוקן ממקור חייהן – כלי הדם הזעירים. בשיטת פעולה זו הזקיקים מושמדים ואין צמיחה מחודשת של השיער באזור הייעודי. על מנת לעשות לכם סדר בכל הסובב סביב הסרת שיער בלייזר, ריכזו עבורכם במאמר הבא את כל המידע הרלוונטי בנושא.

למי מתאים טיפול בשיטת הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר היא שיטת טיפול אשר מתאימה לכל סוג שיער ועור, כאשר ישנו צורך בהתאם לייזרים שונים בהתאם למטופל, זאת בעת בה מכשירי הלייזר מבוססים על אורכי גל שונים, אורכי גל שכל תפקידם הינו לאתר את הגוונים השונים הנמצאים על גבי הגוף. למשל, ישנם מכשירים אשר מייצרים גלי לייזר בתדירות נמוכה שכן, אותם מכשירים לא יצליחו לבצע אבחון מדויק בין הגוונים הכהים השונים. אי לכך, אותן מכונות יתאימו בעיקר לבעלי עור בהיר. יחד עם האמור, כאשר מדובר על מצב של עור שזוף או לחילופין עור כהה, הרי שההמלצה המרכזית תהיה לבצע שימוש במכשירים המתלווים אל גל ארוך יותר. בנוסף לאמור, חשוב לציין כי לבעלי עור בהיר במיוחד לא מומלץ לבצע טיפולים של הסרת שיער בלייזר שכן, קרן הלייזר לא מסוגלת לזהות את השערות הבהירות עד לאופן כזה בו הטיפול בשערות מסוג זה נמצא כלא יעיל במיוחד.

במידה ואתם מעוניינים לבצע טיפול הסרת שיער בלייזר ולא יודעים מאיפה להתחיל, אנו ממליצים לכם לפנות לצוות המקצועי של מרפאת נטורלוק לאסתטיקה מתקדמת ושיקום השיער.

Kiwi fruit and razor on white background. Hair removal concept.

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן