ראטה לוגו

הכרתם כבר את חברת הניקיון דוקטור פוליש?

תוכן עניינים
חברת ניקיון

העידן המודרני הופך את שגרת החיים של רובנו למרוץ ללא נשימה. מהעבודה, אל הסידורים ועד לחיי המשפחה, נותר לנו מעט מאוד זמן לעצמנו. ברגעי החסד הקטנים האלה, אנו עשויים לגלות שחזרנו אל בית הפוך. במקום לנשום רגע לרווחה, אנו נאלצים להפשיל שרוולים ולהתחיל בעבודת הניקיון. כדי להבטיח שיישארו איים של שפיות באורח החיים, רבים בוחרים להסתייע בשירותי חברת ניקיון. אין ספק שישנם יתרונות רבים שנוכל להפיק משירות זה. עם זאת, כבר בסקר השוק הראשוני שלנו, אנו עשויים לגלות שמדובר בשוק פרוץ למדי. דוקטור פוליש הוקמה על ידי בעלי מקצוע מהשורה הראשונה שיצאו למסע לחולל שינוי בתחום ולהעניק שירותי ניקיון בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אלו כמה מההזדמנויות שממתינות לך בשיתוף הפעולה עמם.

הפתרונות המובילים בתחום הניקיון בבית שלך

חברת דוקטור פוליש מתנהלת בתהליך למידה מתמיד ודואגת להתעדכן במגמות החדשניות ביותר בתחום. בין אם מדובר בשדרוג הציוד לעתים קרובות עם שואבים ומכונות קרצוף ופוליש ברמה הגבוהה ביותר, או בחומרי הניקוי היעילים ביותר, תמיד עומדים לרשותך פתרונות חדשניים. החברה מקפידה להכשיר את הצוות שלה באופן קבוע בטכניקות העדכניות ביותר ולהעניק ללקוחות תוצאות ברמה גבוהה.

מחויבות לשביעות רצון מלאה

כדי להגשים את החזון שלה, מתווה חברת דוקטור פוליש מדיניות יוצאת דופן בשוק הניקיון – לא מרוצים מהניקיון? לא משלמים. ככל שעלתה כל בעיה בניקיון והתוצאות אינן משביעות רצון, עומדת לרשותך תקופה בת 14 יום בה ניתן לבקש מהצוות לחזור ולהשלים את המשימה עד לתוצאה אופטימלית. 

מגוון רחב של שירותים

החברה מעמידה לרשותך צוות מקצועי וציוד מתקדם שיאפשרו לך לקבל מענה לכל תרחיש או אירוע. בין אם מדובר בפוליש לרצפות מתחמים משרדיים, שירותי ניקיון שוטפים לבית או ניקיון יסודי של כל הבית לפני אכלוס, אין משימה גדולה או מורכבת מדי.

צוות שנבחר בקפידה

דוקטור פוליש שמה סוף לתופעת העובדים הזמניים ובונה מערך של מקצוענים עם שנים של ניסיון והכשרה מקיפה. החברה פועלת בשוק כבר מעל 14 שנים ומציבה סטנדרטים יוצאי דופן בשוק הניקיון הישראלי. התוצאות בשטח, מדברות בעד עצמן.

חברת ניקיון

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן