ראטה לוגו

אבו דאבי או דובאי?

תוכן עניינים
אבו דאבי או דובאי?

הסכמי אברהם הביאו איתם הזדמנויות תיירותיות רבות כשהבולטת ביותר בניהן היא איחוד האמירויות. המדינה המורכבת ממספר נסיכויות מאפשרת חוויות רבות שמאוד קשה לבחור. אז אם אתם מתכננים טיול במדינה, מה עדיף – אבו דאבי או דובאי?

דובאי

דובאי היא אחת הערים המרכזיות של איחוד האמירויות והיא בירתה של הנסיכות השנייה בגודלה במדינה. דובאי מציעה מגוון רחב של חוויות לתייר – טיולי ג'יפים וגמלים במדבר, ביקור באי המלאכותי, ביקור באקספו העולמי, פארקי שעשועים גדולים ומטורפים ועוד. דובאי הפכה לאחת הערים התיירותיות בעולם ומציעה מגוון רחב של אטרקציות ייחודיות שתמצאו רק שם ואפשרויות אוכל רבות.

אבו דאבי

אבו דאבי, בירת איחוד האמירויות ובירתה של הנסיכות המרכזית במדינה, מתחרה הוגנת מול דובאי. העיר מציעה גם היא מגוון רחב מאוד של אתרי תיירות מערביים ותרבותיים, מוזיאונים, ביקור באיים המלכותיים, טיולים באתרים מסורתיים ועוד. בעיר תוכלו להרגיש יותר את האווירה המקומית ולהנות מהחוויה המסורתית.

בשורה התחתונה

אז מה עדיף? בשורה התחתונה עדיף למצוא זמן עבור שתי הערים ומדובר בבחירה אישית. איחוד האמירויות מציעה מגוון רחב של אטרקציות וחוויות ושווה לטייל במדינה. גם אבו דאבי וגם דובאי יציעו לכם מהמרב שיש למדינה להציע ותהנו מטיול חוויתי, אטרקטיבי במיוחד ועם נופים מדבריים עוצרי נשימה. אם אתם רוצים להפיק עוד יותר, פשוט כדאי לתכנן טוב את הזמן שלכם.

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן