ראטה לוגו

אמסטרדם או מיאמי – לאן מומלץ לטוס אחרי צבא?

תוכן עניינים

מחפשים חופשה אחרי השירות הצבאי אבל לא יודעים לבחור האם לטוס למיאמי או לאמסטרדם? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לסגור את הטיסה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם, כך שתוכלו באמת להשתחרר.

זה תלוי כמה זמן יש לכם

כל אחת מהערים היא שונה במאפיינים שלה ובמה שתוכלו להפיק מהמקום. כשאתם מתכוונים לבחור בין הערים, חשוב שתיקחו בחשבון כמה זמן יש לכם לטיול. בעוד אמסטרדם היא עיר קטנה שתוכלו למצות בתוך ימים ספורים, מיאמי מציעה יותר ותוכלו לבלות בה לפחות שבוע. כמו כן, מיאמי רחוקה יותר כך שאם תרצו להשקיע בטיסה לשם כדאי שתישארו לזמן רב יותר ולטייל בשאר המדינה.

מה תעדיפו – עיר אירופאית או חופים?

מדובר בבחירה שלכם. אמסטרדם היא עיר אירופאית קלאסית המציעה מגוון חוויות ייחודי לאזור בו נמצאת. לעומתה, מיאמי היא עיר חוף אמריקאית קלאסית המציעה בעיקר חופים מרהיבים וחוויות ייחודיות. כמובן שבשתי הערים תוכלו לחגוג.

כמה כסף יש לכם?

השיקול הכספי הוא חשוב וכדאי לקחת אותו בחשבון. הבילוי והטיסה לאמסטרדם יהיו זולים יותר לעומת מיאמי, הנחשבת לעיר יקרה במיוחד וכן תצטרכו להשקיע בטיסה ארוכה יותר.

יש לכם ויזה?

על מנת לטוס לאמסטרדם לא תצטרכו ויזה ותקבלו אשרת שהיה של חודש עם הגיעכם למדינה. לעומת זאת, עבור מיאמי תצטרכו ויזה אמריקאית וייקח לכם זמן להשיג אותה.

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן