ראטה לוגו

ביטוח נסיעות לחו"ל – הכיסויים שאתם צריכים להכיר

תוכן עניינים

לפני שאתם סוגרים ביטוח נסיעות, הדבר הראשון שתסתכלו עליו הוא המחיר. פספורט קארד מחירים שונים בהשוואה לחברות ביטוח אחרות שאותן יצא לכם להכיר. אך עדיין למרות שהמחיר חשוב מאוד, החשיבות היותר גדולה תהיה למצוא את הביטוח הנכון עבורכם. מעבר לכיסוי הרפואי הסטנדרטי, ישנם כמה כיסויים נוספים חשובים שגם אתם תוכלו להוסיף לביטוח. אם תכירו את כל הביטוחים הקיימים, יהיה לכם קל לבחור את הכיסויים שמתאימים לכם. כאלה שיגרמו לכם לטייל בחו"ל מבלי להיות בלחץ ומבלי להיכנס לפאניקה מיותרת.

כיסוי הריון לנשים הרות

זה שאת בהיריון זה לא אומר שאת לא יכולה להנות מהזמן שנותר לך עד הלידה. לא מעט נשים מעדיפות לחפש חופשה קסומה ביעד כזה או אחר על גבי הגלובוס. אך על מנת שאישה הרה תוכל לטייל בראש שקט יהיה לה צורך להוסיף כיסוי היריון לביטוח הנסיעות הסטנדרטי. מדובר על כיסוי שאמור לכלול בתוכו את כל הטיפולים שקשורים להיריון עצמו. הרי כל אישה יודעת כי היא צריכה לעשות טיפולים שונים, ולכן תמיד טוב שיהיה כיסוי רלוונטי.

כיסוי אובדן כבודה

כאשר אתן שולחים את הכבודה במסוע, התקווה שלכם תהיה לראות את המזוודות ביעד שתגיעו אליו. אך במקרים שונים תוכלו למצוא את עצמכם במצב שבו הכבודה נאבדת. לעיתים ניתן יהיה לראות היכן היא נמצאת ולעיתים לא תהיה אפשרות לאתר את המזוודה. במקרה של אובדן כבודה, תרצו לדעת כי יש לכם כסף לקנות דברים בסיסיים. כך החופשה שלכם לא תתחיל ברגל שמאל, הרי לא חשבתם שזה מה שיקרה. כיסוי אובדן כבודה יאפשר לכם לדעת כי יהיה לכם החזר כספי על הכבודה שנאבדה.

כיסוי איתור וחילוץ

בסיטואציות שונות תוכלו למצוא את עצמכם נזקקים לשירותי איתור וחילוץ. לרוב הכיסוי הזה אינו חלק מהביטוח הבסיסי שאותו אתם מקבלים. הכיסוי הזה יאפשר לכם לדעת כי תהיה לכם אפשרות לקבל שירותי איתור וחילוץ במידת הצורך. מדובר על שירות שיאפשר לכם לטייל בראש שקט וללא דאגות מיוחדות. כך שאם חלילה תלכו לאיבוד, תדעו כי חברת הביטוח תעמוד לרשותכם גם במצב הזה. היא תעשה כל מה שאפשר על מנת לאתר אתכם וגם לחלץ אתכם מהמצב שאליו נקלעתם.

כיסוי ביטול או קיצור חופשה

אף אחד לא יקצר את יבטל את החופשה מיוזמתו מבלי שתהיה לכך סיבה מוצדקת. הרי אתם חיכיתם לחופשה לא מעט זמן, והדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה זה שהיא תתבטל. ביטוח ביטול או קיצור חופשה יאפשר לכם לקבל החזר כספי במקרה שכזה. חברת פספורט קארד כמו חברות אחרות מבינות כי החיים אף פעם לא צפויים. במקרה כזה תהיה לכם אפשרות לקבל החזר כספי על מנת שתוכלו לתכנן את החופשה הבאה. בתקווה שאת החופשה הבאה אתם לא תצטרכו לדחות או לבטל.  

קרדיט תמונה: https://www.freepik.com/

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן