ראטה לוגו

בוטוקס – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

תוכן עניינים

בשונה ממה שאנשים חושבים, לבוטוקס יש הרבה סגולות רפואיות שונות ומגוונות שעשויות להפתיע אתכם. רוב האנשים מכירים את החומר כסיוע עבור העלמת קמטים על ידי הזרקות, אך מלבד האופציה הזאת, לחומר הבוטוקס יש עוד המון שימושים שכדאי לכם להכיר.

תכונות החומר

בוטוקס זהו חומר רפואי שנעשה בו שימוש בכל מיני קליניקות פלסטיות, התכונה המרכזית של החומר, זה החלשת בלוטות, מוקדים של תופעות לוואי ושרירים שהפעולה הלא רצויה עשויה לגרום לנזקים. בעצם, בוטוקס מאזן את הגוף על ידי החלשה של תהליכים לא רצויים שכאלו. גם בנושא הקמטים לדוגמא, החומר עוצר את תהליך ההזדקנות של העור ועוזר לייצר קולגן ולסייע לעור להישאר נקי וחלק.

בוטוקס להזעת יתר

זיעה היא תופעה שעלולה להגיע למצב מאוד לא נעים, ההזעה מגיעה כתוצאה ממאמץ, בעיקר אתלטי. הזיעה בעקרון עוזרת לאדם להימנע מכך שיתפסו השרירים ולמנוע כאבים לאחר פעילות, אך הרבה אנשים סובלים מהזעת יתר, וכאן נכנס לתמונה בוטוקוס להזעת יתר. מדובר בטיפול הכולל הרדמה מקומית ולאחר מכן הזרקות מדודות של בוטוקס לאזור בלוטות ההזעה במטרה להחליש אותן, ובכך למנוע יצירת עודף זיעה.

מניעת מיגרנות

מיגרנות אלו הם כאבי ראש כרוניים הנוצרים כתוצאה מהתכווצות שרירי המצח מול העיניים, הזרקת בוטוקס לאזור גומרת לשיתוק פעולת השירים האלו וכך מונעת את ההתכווצות שלהם. אנשים רבים שעברו את הטיפולים הללו מדווחים על הפחתה משמעותית ואפילו הפסקה לגמרי של תופעת המיגרנות.

מחיר בוטוקס

יש כמובן מגוון גדול של אפשרויות לטיפולי בוטוקס בשוק, ובהתאם לכך גם מחיר בוטוקס הוא לא אותו הדבר לכל טיפול ועשוי להשתנות בהתאם לסוג הטיפול והתדירות. טווח המחירים של הזרקות בוטוקס נע בדרך כלל בין כמה מאות שקלים ועד לאלף חמש מאות שקלים. אם עושים לדוגמא טיפול בוטוקס בכל אזור הפנים, המחיר הסופי יכול להסתכם במחיר של אלפיים חמש מאות ועד שלושת אלפים שקלים, הכל תלוי בהיקף וסוג הטיפול.

לסיכום

הגיע הזמן לקחת את כל מה שחשבתם שאתם יודעים על בוטוקס, ולאפשר לעצמכם להכיר אותו מחדש. לא מדובר רק במילוי קמטים וחידוש העור, מדובר בחומר בעל הרבה אפשרויות ופתרונות גופניים אשר עשויים להיות רלוונטיים לכל אחד.

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן