ראטה לוגו

צפון איטליה או דרום איטליה?

תוכן עניינים

אם איטליה היא היעד הבא שאתם חושקים בו אז בוודאי כבר הבנתם שיש בפניכם החלטה מאד חשובה: האם עדיף להגיע לצפון איטליה או דרום איטליה? ובכן אנחנו כאן כדיי לסייע לכם לבצע את הבחירה המומלצת ביותר אבל חשוב להסביר כבר עכשיו שכל בחירה היא מצוינת, היות ושני האזורים הם מומלצים מאד ויכולים להציע לנו המון.

כבר שנים רבות שישנה יריבות בין צפון לדרום איטליה מבחינת המשיכה התיירותית וגם מבחינה קולינרית. מדובר על אזורים שנראים ואפילו נשמעים קצת אחרת ולכן כשאנחנו נבצע את הבחירה מומלץ לבסס אותה על תקציב, העדפות קולינריות ועל סוג החוויה שאנחנו מחפשים.

דרום איטליה

בדרום איטליה נוכל למצוא את העיר רומא המפורסמת ובכללי אווירה יותר עירונית, אך עדיין היסטורית ללא ספק. נוכל לתור את הקולוסיאום והוותיקן וכמובן לחוות את האווירה והאוכל המשגעים שיש לכל האזור להציע לנו. מדובר ביעד קצת יותר מודרני וצעיר שנגיש יותר לכיס הישראלי.

צפון איטליה 

לעומת דרום איטליה, בצפון איטליה נמצא אווירה מעט יותר כפרית ואותנטית לאיטליה של פעם. האוכל משתנה כמו גם המבטא האיטלקי ואפילו נוכל לצאת לטיול שהוא כולו בטן גב באגמים הידועים והעיירות השקטות. אבל, גם בדרום איטליה כמו בצפון נוכל למצוא יעדים היסטוריים כמו העיר נאפולי וכמובן פומפי העתיקה. 

השורה התחתונה

כשננסה להחליט אם לטייל בדרום איטליה או צפון איטליה צריך לחשוב על סוג החוויה שנחפש. בדרום איטליה נקבל חוויה כפרית אותנטית יותר, בעוד שבצפון נוכל לחוות את רומא והקולוסאום שלה והעירוניות הצעירה. בכל אחת ללא ספק נקבל חוויה אותנטית ומיוחדת שרק תגרום לנו לחזור אליה שוב ושוב, ובכל פעם לאזור קסום וחלומי אחר. 

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן