ראטה לוגו

מה ההבדלים בין סוגי המנופים השונים?

תוכן עניינים

מה ההבדלים בין סוגי המנופים השונים?

יעוד ומטרה – כל מנוף נוצר ומיועד לטכניקות אחרות ובהתאם למטרות ושימושים שונים. בעוד ומנוף מסוים יהיה מתאים לעליה וירידה בגובה בלבד, מנופים אחרים יוכלו להיכנס לתוך המבנה, ולהעמיד למשל כמו במנוף סל, אדם בקצה הזרוע לצורך ביצוע עבודות מקצועיות שונות בגובה. היעוד והמטרה של כל מנוף שונה לחלוטין וחשוב להכיר כל סוג וכל מטרה כדי לא לבצע הזמנה שאינה משתלמת.

גובה ואורך זרוע – הבדל חשוב ונוסף בין סוגי המנופים השונים הוא הגובה והאורך של המנוף וטווח הזרוע שלו. המנופים מיוצרים בגדלים שונים וכך חלקם יכולים לעלות כמה מטרים בלבד, וחלקם מגיעים גם לקומה האחרונה בבניין קומות גבוה.

מחיר ותקציב – מנופים מסוימים מציגים יכולות הרבה יותר מדויקות ומתוחכמות ובהתאם גם יעלו יותר. זרוע מפרקית למשל שיעילה לעבודות שיש בהם צורך בדיוק וכניסה לתוך מבנה מסוים – תעלה יותר לעיתים מזרוע ישרה שעולה למעלה בלבד. לכן סוגי המנופים נבדלים במחיר ושווה למצוא את המנוף המושלם לכם במחיר ובייעוד.

איך להתאים את סוג המנוף למטרה שלנו?

כדי לדעת איזה מנוף הכי יתאים עבורנו ולקבל הצעת מחיר וחוות דעת מקצועית, מומלץ לפנות מבעוד מועד לחברת השכרת המנופים ולהתייעץ עמם על הייעוד ועל המנוף שהכי יתאים למטרה וישמור גם על תקציב נוח.

שתף את הכתבה:

כתבות שיעניינו אותך

ראטה - חדשות ועדכונים

ראטה אתר החדשות של ישראל! עדכונים, דיווחים ופרשנויות בעשרות ערוצי תוכן: חדשות, ספורט, מבזקים, סלבס, תרבות, אוכל, כלכלה, בריאות, אופנה ועוד.

הצטרפו לניוזלטר שלנו והישארו מעודכנים בכל מה שחם כל יום!

קבלו את כל העדכונים החמים עד אליכם!

דילוג לתוכן